Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Nurul Yushaida . Welcome to My Paris Town. Replace With Yours. Thankyou!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Boleh request Tuto kat sini.
Click 'Hantar' sekali sahaja.

Code CBox korang kat SINI!

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


CRUSH ?

assalamualaikum w.b.t :)
sorry baru harinie nak update , biaselaaa baru lepas exam . memanglaa busy memanjangg . okayy , now nak storyy betape sakitnyee hati aku . entry kali nie about crush . hmm , tak ramai yang tauu sape crush akuu . tapi ade laa member rapat aku jea yang tauu . hmmm , sad story . hmm , aku sebenarnyee tak kenal dea langsung . tetib haritu dea IM aku dekat fb , so aku layan jelaaa kan . kalau aku online jea , mest dea IM aku . macam-2 dea IM supaye nak start chat dengan aku . kekadang dea tulis hai , kekadang tande soal . macam-2 laaa . daripade tuu laa aku kenal dea . lame-2 kiteorang makin rapat . sampai haritu dea mesej aku dekat phone . aku taktau macam mane dea dapat num aku . dea cakap dea ambek senyap-2 number aku dekat dalam phone amir . kejam beetol dea tuu . takmintak kebenaran langsung . teramatlaaa kejam . hmm , okay . lepastuu kiteorang memang rapat . setiap hari selalu text , aku tauu dea duduk asrama tapi ade mase nak text aku . pernah sekali dea call , kiteorang borak-2 . dea pandai buat lawak . laka-2 jea . nthen aku dapat tau dea ade adek angkat . sampai adek angkat dea IM , tanye aku ade pape ke dengan budak tuu . aku just cakap member jee tak lebih . aku taktau kenape laa aku boleh tersayang dea . hmm , jujur cakap setiap hari teringat kat dea . kalau dea nak pergi kantin lalu sebelah kelas aku , mest dea pandang n senyum-2 dekat aku . tapi aku tak balas . nthen dea IM dea cakap ' orang senyum kat dea , dea taknak langsung balas lainkali tanak dah senyum dekat awok ' ingat lagi dea cakap . lepas pade tuu dea terus tak pandang aku langsung . sentap gile bohh . dea memang dah lain sangat time tuu . lepastuu farah IM dengan dea , nthen mende yang dea cakap tuu buat aku sentap . dea bagi kat aku harapan , lepastuu blah macamtuu jeaa . sakit giler hati aku bile dengar dea cakap macamtuu . hmmm , geramm . start nowww , aku dah memang nak lupekan dea tapi susaaaa . terlalu susaaa sebab aku sayang dea , hmmm :'(